۱۹% تخفیف!

تونر تسکین دهنده بادی شاپ مدل ALOE حجم 250 میلی اصلی

807,300 تومان

orginal

  • برند: THE BODY SHOP ( اصلی )
  • فرمولاسیون ویژه برای تسکین و بازسازی پوست خشک و حساس
  • کمک به رطوبت رسانی پوست، بهبود انعطاف پذیری و نرم کنندگی
  • غنی شده با آلوئه ورا تجارت منصفانه جامعه از Campeche مکزیک
  • حذف آلودگی، آرایش و سلول های مرده باقی مانده بعد از پاکسازی

ناموجود

دسته:

توضیحات

 توضیحات کوتاه

تونر تسکین دهنده بادی شاپ حاوی عصاره آلوئه ورا با بهره مندی از خواص بی نظیر این گیاه علاوه بر تسکین، بازسازی، بهبود سطح رطوبت و انعطاف پذیری پوست باعث پاکسازی بهینه پوست از آلودگی ها، چربی، باقیمانده آرایش و سلول های مرده پوست صورت و گردن می شود.

تونر آلوئه ورای بادی شاپ با تنظیم PH پوست مانع از پیری زودرس و مشکلات ناشی از عدم تعادل در پوست می شود. عصاره آلوئه ورای بکار رفته در تونر پوست حساس بادی شاپ از مزارع کشت مکزیک و تهیه شده بصورت تجارت منصفانه کامیونیتی C می باشد. از اینرو هم مصرف کنندهف هم تولید کننده و هم فروشنده از خواص آلوئه ورا ممتنع می شوند.

 نقد و بررسی کامل

تونرهای پوست یکی از مراحل پاکسازی و آماده سازی پوست صورت می باشند. در واقع استفاده از تونر آخرین مرحله برای رفع آلودگی و چربی پوست می باشد. بادی شاپ تولید کننده محصولات حرفه ای آرایشی و مراقبت از پوست می باشد. تونر آلوئه ورای بادی شاپ پاک کننده ای موثر با خواص تسکین دهندگی پوست های خشک و حساس صورت می باشد.

فرض کنید شستشوی صحیح پوست صورت را انجام داده اید. بدین ترتیب که از ژل شستشوی مناسب پوست صورت خود استفاده کرده اید و سپس از میسلار ها برای جذب باقی مانده آلاینده ها نیز استفاده کرده اید. در نظر داشته باشید که پوست برای تنظیم  PH، پاکسازی عمقی تر و آماده سازی برای روتین مراقبتی احتیاج به استفاده از تونر دارد.

خواص و عملکرد تونر آلوئه ورای بادی شاپ

تونر بادی شاپ حاوی عصاره آلوئه ورای دست چین شده از مزارع مکزیک می باشد. این تونر نه تنها روح پوست شما را به آرامش می رساند بلکه با پاکسازی پوست از باقیمانده آرایش، آلودگی ها و حتی سلول های مرده باعث پاکسازی هر چه بهتر و جلوگیری از کدری پوست می شود.

 

به مجموعه بزرگ بازاریابان ما بپیوندید و تنها با معرفی محصولات برتر ما، به درآمد عالی برسید.

همین حالا شروع کنید:

آپلود
حذف

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر تسکین دهنده بادی شاپ مدل ALOE حجم 250 میلی اصلی”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Button