۲۲% تخفیف!

کانسیلر تارت مدل شیپ

1,404,000 تومان

orginal

  • ضدآب با ماندگاری بالا
  • فول کاور با ظاهری مات
  • گیاهی، فاقد پارابن، سولفات و گلوتن
  • بدون ایجاد خط و چروک زیر چشم
  • حاوی شی باتر و مغذی پوست
  • ۱۰ میل

ناموجود

دسته:

توضیحات

کانسیلر تارت Tarte shape tape

کانسیلر تارت یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کانسیلرهای موجود در بازار است که با استفاده از فرمولاسیون قدرتمند موجب یک دست شدن پوست می شود به طوریکه کاملا طبیعی به نظر بیاید.

این کانسیلر تمام نواقص و تیرگی های پوست را می پوشاند. یکی از مزایای مهم این کانسیلر حیرت انگیز، عدم ترک خوردگی پس از ساعت ها استفاده است که سبب می شود زیبایی پوست تا ساعت ها حفظ گردد.

فرمول ضد چروک این محصول باعث می شود پوست اطراف چشم لیفت شود. علاوه بر این، کانسیلر تارت در زیر چشم حالت کیکی و ماسیده ایجاد نمی‌کند.

مناسب برای پوست های مختلط ،خشک، نرمال، چرب و حساس

کانسیلر تارت مدل شیپ کانسیلر تارت مدل شیپ

ترکیبات فوق العاده ای این محصول شی باتر، کره انبه و ریشه شیرین بیان که هرکدام خواص مهمی دارند. به عنوان مثال شی باتر به بازگشت حالت کشسانی پوست کمک می کند در حالی که کره انبه، به نرم کردن و رطوبت رسانی پوست کمک کرده و شیرین بیان نیز باعث روشن تر شدن تیرگی اطراف چشم می شود و رنگ اطراف چشم را اصلاح می کند.

 

کانسیلر تارت شیپ تیپ با استفاده از فرمولاسیون قدرتمند موجب یک دست شدن پوست می شود به طوریکه کاملا طبیعی به نظر بیاید. این کانسیلر تمام نواقص و تیرگی های پوست را می پوشاند. یکی از مزایای مهم این کانسیلر حیرت انگیز، عدم ترک خوردگی پس از ساعت ها استفاده است که سبب می شود زیبایی پوست تا ساعت ها حفظ گردد.

کانسیلر تارت Tarte shape tape

این محصول فرمولی بسیار سبک دارد که با مواد مراقبت از پوست غنی شده و باعث کاهش چین و چروک و منافذ باز صورت می شود. کانسیلر مذکور فاقد تمامی مواد مضر از جمله : پارابن ها، فتالات ها، مواد نفتی معدنی، تری کلوزان، سولفات لاریل سدیم و موم چسبنده گلوتن می باشد. ترکیبات این محصول عبارتند از: شی باتر، کره انبه و ریشه شیرین بیان که هرکدام خواص مهمی دارند. به عنوان مثال شی باتر به بازگشت حالت کشسانی پوست کمک می کند در حالی که کره انبه، به نرم کردن و رطوبت رسانی پوست کمک کرده و شیرین بیان نیز باعث روشن تر شدن تیرگی اطراف چشم می شود و رنگ اطراف چشم را اصلاح می کند.

 

 

این محصول را با ضمانت اصالت و مرجوعی کالا از فروشگاه آنلاین شهریور تهیه فرمایید.

 

به مجموعه بزرگ بازاریابان ما بپیوندید و تنها با معرفی محصولات برتر ما، به درآمد عالی برسید.

همین حالا شروع کنید:

آپلود
حذف

     

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کانسیلر تارت مدل شیپ”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Call Now Button